VII edició de MENTORiment (2023-24)

GRÀCIES A TOTS ELS ASSISTENTS A LA CLOENDA DE LA VII EDICIÓ
Ens veiem el curs que ve!

Video resum VI edició

Premi a l’Educació d’Onda Cero Mallorca

Carta de l’equip de MENTORiment

No ens atureu!

Vídeo resum II edició

Les nostres xarxes socials

Gràcies a tots i totes els que vàreu assistir el dissabte passat a la cloenda de la VII edició de #MENTORiment 👏🏼
Bon estiu a tothom i fins el curs que ve! 🤗

Ja queda poc fer la #PBAU2042UIB 🗓️⏰
Intenta planificar el temps organitzant la teva tasca amb eficàcia👍
Recorda intercalar el temps d’estudi amb altres activitats 🎶🏃‍♀️🌳🌞
Posam al teu abast un espai web amb materials i recursos d'interès http://cutt.ly/YH15Cnt
#SeràsUIB

Queda molt poquet per a la gran cloenda de #MENTORiment 🎩
Recordau que tothom està convidat a assistir 🤗
Aquest dissabte dia 8 a les 10:00h 📌
Presencialment a l’edifici Jovellanos i online a http://mentoriment.uib.cat/directe 💻
Serà un comiat màgic ✨ per a la 7️⃣ edició del programa

Ja has reservat la data? 🗓️
Aquest dissabte dia 8 a les 10 hores celebram la cloenda d’aquesta edició de #MENTORiment 🎉
Gaudirem del show de @tmagicpineapple i ens acomiadarem fins l’any que ve amb un berenar 🪄
No podeu faltar! 🥰

Segueix-nos a Twitter

MENTORiment en xifres

edicions realitzades

tallers ofertats

alumnes inscrits

centres educatius participants

mentors

Feedback rebut

MENTORiment me parece una buena iniciativa para traer al alumnado joven a la universidad y dar una idea de cómo se trabaja aquí y cómo son las instalaciones.

Alumne MENTORiment

He disfrutado y reido a partes iguales. Vuestro entusiasmo es contagioso, dan ganas de hacer los talleres.

Mare d’una alumna MENTORiment

De tot cor moltissimes gràcies per tot, per lo que feis per uns al·lots “discriminats” moltes vegades per una societat que no acepta que hi hagi persones com ells.

Mare d’un alumne MENTORiment

Muchas gracias a todos por darnos la oportunidad!! Ha sido una pasada!

Alumne MENTORiment

Dissabte de MENTORiment. No imagino un millor pla pel cap de setmana.

Javier Capó (mentor)

Hacía mucho mucho tiempo que no disfrutaba tanto como con la charla de Javier Santaolalla. Muchas gracias a MENTORiment por hacerlo posible y por dejarnos participar en algo tan bonito.

Cristina Reche (mentora)

Las conferencias online tienen el problema de que no te enteras si la gente realmente lo está etendiendo o no, pero se notó que sí y mucho. ¡Enhorabuena por los chicos, se nota que son muy inquietos e inteligentes!

Javier Santaolalla

MENTORiment es diferente, es divertido, es lo que necesita una mente creativa, es lo que necesita una mente curiosa…

Amanda Far (organització)

¡Gracias por la motivación de nuestros chicos! A veces van muy perdidos y está genial que les abráis nuevos horizontes y metas.

Mare d’un alumne MENTORiment

Els permet gaudir d’una sèrie d’activitats en forma de tallers que incorporen continguts de les diferents àrees de coneixement i els permet tenir eines suficients per orientar el seu futur.

Diari Fora Vila

Un programa fantàstic, amb unes profesores i professors de luxe, amb ganes de fer-vos estimar el coneixement amb tota la profunditat, i unes col·laboradores i col·laboradors que us ajudaran en el trajecte MENTORiment.

Llorenç Huguet (Rector UIB)