VII edició de MENTORiment (2023-24)

PRÒXIMES MENTORIES: dissabte 20 d’abril a les 10:00h

MentoriaUbicació
En un món caòtic, hi ha equilibri en la química?Edifici Mateu Orfila (Campus UIB)
Idea, paraula, imatge i moviment!Edifici Mateu Orfila (Campus UIB)
L’expressió dramàtica com a eina per al desenvolupament creatiu: el joc teatralESADIB (Carrer del Morer 6, Palma)
La socialització diferencialEdifici Mateu Orfila (Campus UIB)
Mercats diferents: resultats i objectius diferentsEdifici Mateu Orfila (Campus UIB)

Video resum VI edició

Premi a l’Educació d’Onda Cero Mallorca

Carta de l’equip de MENTORiment

No ens atureu!

Vídeo resum II edició

Les nostres xarxes socials

🤩 Inaugurada la VII edició de @MENTORiment!

💡💻 320 alumnes amb altes capacitats inicien un curs ple de tallers per estimular el #coneixement i les vocacions professionals universitàries!

🔗 Llegeix la notícia!

Gràcies a tots els assistents a la inauguració de la nova edició de MENTORiment 🥰
Ens tornam a veure el proper dissabte amb les primeres mentories 🗓️
Viu la vida amb talent! 💡
#VIIedició #MENTORiment #AltesCapacitats

DEMÀ a les 10:00 hores inauguram la VII edició de MENTORiment! 🥳
Podeu venir presencialment a la Sala d’actes de l’edifici Jovellanos de la @UIBuniversitat 👍🏼
I també pots veure la retransmissió online a http://mentoriment.uib.cat/directe 🖥️
No vos ho perdeu! 😉

Enguany ens superam amb 319 alumnes inscrits a la VII edició de #MENTORiment 🎉
Agraïm tot l’interès que heu mostrat i desitjam que gaudiu molt dels tallers 🤩
Pròximament: la gran inauguració! El proper dissabte dia 27 a les 10:00h 🗓️
Això està a punt de començar 🥰

Segueix-nos a Twitter

MENTORiment en xifres

edicions realitzades

tallers ofertats

alumnes inscrits

centres educatius participants

mentors

Feedback rebut

MENTORiment me parece una buena iniciativa para traer al alumnado joven a la universidad y dar una idea de cómo se trabaja aquí y cómo son las instalaciones.

Alumne MENTORiment

He disfrutado y reido a partes iguales. Vuestro entusiasmo es contagioso, dan ganas de hacer los talleres.

Mare d’una alumna MENTORiment

De tot cor moltissimes gràcies per tot, per lo que feis per uns al·lots “discriminats” moltes vegades per una societat que no acepta que hi hagi persones com ells.

Mare d’un alumne MENTORiment

Muchas gracias a todos por darnos la oportunidad!! Ha sido una pasada!

Alumne MENTORiment

Dissabte de MENTORiment. No imagino un millor pla pel cap de setmana.

Javier Capó (mentor)

Hacía mucho mucho tiempo que no disfrutaba tanto como con la charla de Javier Santaolalla. Muchas gracias a MENTORiment por hacerlo posible y por dejarnos participar en algo tan bonito.

Cristina Reche (mentora)

Las conferencias online tienen el problema de que no te enteras si la gente realmente lo está etendiendo o no, pero se notó que sí y mucho. ¡Enhorabuena por los chicos, se nota que son muy inquietos e inteligentes!

Javier Santaolalla

MENTORiment es diferente, es divertido, es lo que necesita una mente creativa, es lo que necesita una mente curiosa…

Amanda Far (organització)

¡Gracias por la motivación de nuestros chicos! A veces van muy perdidos y está genial que les abráis nuevos horizontes y metas.

Mare d’un alumne MENTORiment

Els permet gaudir d’una sèrie d’activitats en forma de tallers que incorporen continguts de les diferents àrees de coneixement i els permet tenir eines suficients per orientar el seu futur.

Diari Fora Vila

Un programa fantàstic, amb unes profesores i professors de luxe, amb ganes de fer-vos estimar el coneixement amb tota la profunditat, i unes col·laboradores i col·laboradors que us ajudaran en el trajecte MENTORiment.

Llorenç Huguet (Rector UIB)